torstai 13. huhtikuuta 2017

Kiirastorstai


Tänään on kahvia. Ja aurinko paistaa. Eilen uuden migreenilääkkeen jälkeen särky ohimolla terästyi ja sen jälkeen yhtäkkiä häipyi kokonaan muutamaksi tunniksi. Olen toiveikas myös tämän päivän suhteen. Tytöt menee kouluun ja päiväkotiin. Mä menen töihin kahdessa erässä. Ensin on asiakaspalvelua, jumppaa ja treenit 60+ - ryhmän kanssa. Sen jälkeen kruisailen kotiin pariksi tunniksi tyttöjen kanssa. Odotetaan mister A kotiin ja syödään dinneriä. Sen jälkeen heitän ekaluokkalaisen jumppaan ja loikkaan ite takaisin duuniin hetkeksi. Mulla on vähän officehommia, jotka haluan saada pois ennen pääsiäistä. Iltaseiskaan mennessä pitää kaikki olla valmista, koska silloin mulla on miitinki.

Jep, lupasin lähteä mukaan "Kurvit kuntoon" - pienryhmätreeneihin. Kolme kuukautta nostetaan rautaa yhdessä aina torstaisin meidän PT-Hennan johdolla. Siistiä! Oon halunnut osallistua pienryhmään siitä lähtien, kun niitä on meillä järkätty, mutta koskaan ei oo vielä aikataulut osuneet yksiin tai jumppakalenteri antanut periksi. Nyt kuulkaa mennään. Vähän jännittää, mutta tosi innokkaasti odotan, että jumppapirkko oppii uusia niksejä myös salin puolella. Luulen, että meillä tulee olemaan suhteellisen hauskat kolme kuukautta.

Lähdettekö te jo pääsiäisen viettoon vai onko normimeno vielä tänään?
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3