lauantai 12. marraskuuta 2016

Hölömö


Vitsi, mikä viikko takana! Tai no, eihän se vielä ohi ole, mutta you know..
Oon ollut ihan huippufiiliksellä matkassa. Työmatkoilla oon väntänyt volumet kaakkoon ja hoilannut täysillä Volbeatia. Oon liikuttunut suurinpiirtein sata kertaa päivässä kaiken maailman jutuista. Oon niiiiiin helpottunut ja onnellinen bossini puolesta, jonka perheeseen syntyi baby pari päivää sitten. Oon onnellinen duunikamun pienistä sanoista, joilla oli niin suuri merkitys ("Mä haluaisin kyllä olla sun lapsi." Voiko äidille mitään kauniimpaa sanoa?). Oon pitkistä työpäivistä huolimatta ehtinyt lukea tytöille kirjaa, jutella mister A:n kanssa, tehdä lumitöitä, saunoa, auttaa ekaluokkalaista läksyissä, pötkötellä kolmeveen kanssa ja siivoilla kotona.

Mikä ärsyttää, on se, että aina kun fiilis on näin jees, pelkään sitä hetkeä, kun se ei enää ookaan. Huonot päivät ja huonot fiilikset on niin musertavia. Toki, niiden jälkeenhän tulee sit taas aina hyviä, mutta silti sitä murehtii. Vai murehtiiko kukaan muu? Oonko ainut hölömö? Mussa on niin paljon kaikennäkösiä tunteita etten tiedä mihin niitä laittaisin. Ja kaikki on aina hitsin kovaa ja korkealta, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Huhhhuh!

Kyntteliköt hiipi eilen esiin. Samat on olleet meillä mooonta vuotta. Kiekuroissa roikkui alunperin kristallit, mutta ne oon heivannut mäkeen. Olkkarin ikkunassakin on nyt tähti. Ei mee kauaa, että kaivetaan joulukuusi esiin.

Rentoa lauantaita! Heräsin varuiksi viideltä, ettei vaan mee mitään ohi ;D
Sannis

6 kommenttia:

  1. Ollaan me solmupäitä. Kun on hyvä fiilis ja vauhti päällä potuttaa kun aina ei oo näin ja kohta tämäkin on ohi. Sitte kun menee hitaasti, niin se vasta ottaakin päähän.
    Onko lääkettä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopa se! Ikinä ei oo hyvä :D Tarttis vaan opetella olemaan!

      Poista
  2. Hahahahahahah :D Ihana toi heräsin varmuudeksi viideltä ettei mene ohi :D hahahahahha Terkkuja! <3

    VastaaPoista
  3. Bossellesi onnittelut ❤. On joo ihmeellistä ett valmiiksi pitää jo murehtia sitä päivää tai hetkeä ku hyvä flou muuttuu...täälläkin on hölömö ☺
    Hyvää alkanutta viikkoa Sannis ❤
    -tanja-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kerron! Onneks on muitakin hölömöjä. Ei tartte olla yksin :D

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3