perjantai 24. marraskuuta 2017

White friday


Mä oon niin just tämmönen. Kun kaikki muut tärisee black fridaysta ja huipputarjouksista, tulee mulle semmonen olo, että en mä ny ainakaan mitään jaksa ostaa tai tarvikaan. Toki, taishan tänään olla myös Älä osta mitään päivä. En mä näissä pysy ollenkaan mukana. Maanantainakin on kuulemma joku Cyber monday. Aivan uutta ja ihmeellistä mulle. Täytyy ny odotella tilipäivää ekana ja kattoo sitte niitä osteluja :D

Mun perjantaita vähän mustaa nyt ainoastaan se, että minin kädet on ihan surkeassa kunnossa. Sinkkisidettä käärin niihin yöksi ja kuitenkin aamulla ekana rasvat ja systeemit. Toivotaan. että helpottais pian. Onhan toi nyt hanurista, kun kutiaa kaiken aikaa ja on ihan haavoilla ja kipiät. Parka toinen. 

Muuten on hommat siis aika hyvällä mallilla. Pian lähdetään minin kanssa kaupungille kaffittelemaan. Sen jälkeen vähän himapötköttelyä ja perjantaijumppaa. Illalla päästään mister A:n kanssa dinnerille. Lahjakortti polttelee taskussa ja tänään se käytetään. Toki, ehtiihän tässä hyvin vielä joku oksentaa sitä ennen tai jotain... :D

Have a nice black and/or white friday!
Sannis 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3