maanantai 27. marraskuuta 2017

Kotiinpäin



Mä olen vähän sellainen tyyppi, että en osaa aktivoitua Black Fridayna tai joulun jälkeisinä alennusmyynteinä. En kuitenkaan jaksa sillain kauheesti olla kulutushysteriaa vastaankaan eikä mua haittaa ollenkaan, että jotkut muut jonottaa Gigantin alennuksia. En vain yhtään näe vaihtoehtona, että ite lähtisin kaupungille pahimpana ruuhkapäivänä tai heräisin kukonlaulun aikaan tekemään ostoksia. Sen verran on laiskan vikaa, että mielummin hoidan ostokset muina aikoina.

Tällä kertaa lähdin mestoille Black Fridayn jälkeisenä aamuna. Luulin, etten tarvinnut mitään, mutta tarvinhan mä kengät ja housut, joten pakko oli lähteä matkaan. Housuihin asti ei energia riittänyt, mutta kengät löytyi ja vielä tosi kivat sellaiset. Takan eteenkin sain vihdoin korin. Jos ne pesään menevät roskat menis nyt sinne eikä lattialle. Kuvassa siellä on anopin tekemä torkkupeitto. Aika upea, vai mitä?

Vähän salaa oon itestäni ylpeä, että kaikki mun viikonlopun ostokset; kukat, kengät ja puukori oli paikallisilta yrittäjiltä. Mä olen henkkamaukan suurkuluttaja (koska liian helppoa tilata) ja kerrankin saan sanoa, että kannatin paikallisia. Tai oikeastaan, naapurikuntaanhan noista osa meni, mutta close enough :D

Teittekö hyviä löytöjä viikonloppuna?
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3