tiistai 25. heinäkuuta 2017

Smoothie


Banaania
Proteiinijauhetta
Puhtikauraa (kaura - mustikka - pellava)
Maustamatonta jugurttia
Maitoa
Tuoretta minttua

Smoothie on mulle se paras aamiainen. Nälkä on heti aamusta, mutta ei oikein vielä mikään maistu. Smoothie on helppo hörpätä ja sinne saa sotkettua sekaan kaikenlaista. Maidosta nykyään aina kiistellään, mutta mun aamiainen on lähes aina maitopohjainen. Muuten en paljoa maitotuotteita käyttelekään, joten toivon, että saan vähän proteiinia ja kalsiumia smoothiesta. Nyt yritän opetella nakertamaan pari hapankorppua tai muuta hiilaria vielä lisäksi, että jaksais paremmin kiivetä mäkiä :)

Kivaa tiistaita!
Sannis

2 kommenttia:

  1. Mun lempparismoothiet on joko banaani+babypinaatti tai lehtikaali+avokado+mantelimaito+vesi+viherjauhe tai babypinaatti tai lehtikaali+tuore minttu+pakastemango+vihreä omena+luomuomenamehu+vesi+viherjauhe.

    Nyt just on niin kiva, kun kasvaa mintut ja lehtikaalit omassa yrttilaatikossa terassilla, niin ei tartte kuin keittiön oven takaa hakea. Heti on ittekin vähän niinkuin muka parempi ihminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi yrttilaatikot! Mun piti tänäkin vuonna. Ehkä sitte ens vuonna :D
      Pinaattia mäkin muuten käyttelen, mutta noi viherjauheet saa mut yökkimään. Ei pysty. Se levän maku on jotain johon mä en vaan totu ja tulee mun mielestä läpi aina. Lehtikaaliki väjä hiinä ja hiinä :D

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3