lauantai 17. heinäkuuta 2021

Vaasa by night


Mukavaa viikonloppua kaikille!

Mun viikonloppu alkoi eilen tosi kivasti. Aamulla heti olin jotenkin superonnellinen vähän viilentyneestä säästä ja siitä, että ilma oli niin paljon raikkaampi. Pakattiin kimpsut ja kampsut ja ajeltiin mökille. Poimin ensimmäiset mustikat tyttöjen puuhaillessa mummun ja papan kanssa. Saimi nautti olostaan, söi hulluna mustikoita, ravasi täysillä ympäriinsä ja kävi uimassa ainakin kymmenen kertaa.

Tytöt jäi extempore mökille yöksi ja me ajeltiin Saimin kanssa illaksi kotiin. Mister A:kin kotiutui töistä ja suunnattiin kavereiden kanssa kaupungille. Kovin pitkän kaavan kautta ei iltamenoja vietelty, mutta syötiin tosi hyvät pizzat ja käytiin katselemassa maisemia kaupungin korkeimmalla terassilla. Oli jotenkin tosi kiva, että porukkaa oli liikkeellä. Keskustaan oli tullut uusia kesäterasseja ja pieniä streetfood-paikkoja. Puoli kymmenen paikkeilla alkoi mua väsyttää jo ihan kunnolla, koska olin herännyt aamulla neljältä. Se sopi muillekin kotiinlähtöajaksi, joten otettiin nokka kohti kotia.

Tänä aamuna mister A on lähtenyt töihin ja Saimi huilaa eilistä mökkipäivää. Mulla on toinen pyykkikoneellinen pyykkiä jo pyörimässä. Taidan pikkuhiljaa alkaa pakkailla tytöille vaihtovaatteita ja suuntaan kohti mökkiä, kun pyykit on ripustettu. Eilen taas sanoin, etten kyllä tänä vuonna poimi yhtään mustikoita, mutta jotenkin ne kuitenkin mua kutsuu :D

Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3