torstai 18. heinäkuuta 2019

Suljettu


Blogi on nyt suljettu ja näkyy vain mulle itselleni. Kysymys kuuluukin, tuleeko vielä kirjoitettua. Miksi piti sulkea? Siksi, että jotenkin väsyin tähän yksinpuheluun. Kommentointi on loppunut lähes kokonaan ja 99,9% lukee hiljaa eikä koskaan jätä mitään merkkiä itsestään. Vaikka yksinäistä hommaahan tämä toki sillain lähtökohtaisesti on, mutta toiveena olis kuitenkin jonkinlainen vuorovaikutus, jota blogin alkuvuosina olikin. 

Ymmärrän toki hyvinkin sen, että ei ehdi tai jaksa tai viitsi kommentoida. Jokaisella on elämässä ne omat kiireet ja nykyään somekanaviakin on hullun paljon. Ei sitä ehdi jokaista erikseen kommentoida. Itselle alkoi kuitenkin tulla sellainen olo, että en enää halua jakaa asioitani saamatta mitään vastakaikua. 

Joskus myös pelkään, että loukkaan kirjoituksillani. Niinkin on käynyt. Kaikki ei arvosta näitä mun tekstejäni ja vaikka toki silloinhan ei kannata lukea, niin en kuitenkaan pysty ihan kokonaan ohittamaan asiaa. En tietenkään halua satuttaa ketään. Vuosien varrella erilaisissa olotiloissa on tullut kirjoiteltua kaikenlaista, joista on voinut rivien välistä lukea varmasti juuri sitä mitä on halunnut. Välillä toki oon sieltä rivien välistä ihan tahallani viestinytkin ymmärtämättä, että viesti ei välttämättä mene oikeaan paikkaan, oikealla tavalla.

Väsyin vähän siihenkin, että osa jengistä ajattelee blogitekstien perusteella tietävänsä mun kuulumiset. Ja toki, tietäähän ne.. juuri sen, mitä milloinkin haluan julkisesti jakaa. Kyllä mä niin toivoisin silti, että joku jaksaisi kysyä mitä kuuluu ja muistaa, että blogissa on vain pieni raapaisu tai joku hetki elämästä. Mua vähän vaivaa nyt semmonen arvostuksen puute. Tuntuu, että oon itsestäänselvyys ja ärsyttävästi "joka paikassa" esillä..

Viime aikoina oon miettinyt paljon myös sitä, muistanko ite kysyä muilta, mitä kuuluu. Tai jos kysyn, oonko kiinnostunut vastauksesta. Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tuun, sitä vähemmän haluaisin olla ihmisten kanssa tekemisissä. Kuulostaa kamalalta, mutta ihan oikeasti, jotensakin se on kuitenkin just niin.

Huh, aikamoista!
Sannis 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3