perjantai 16. kesäkuuta 2017

Toinen päivä


Toinen lomapäivä alkaa olla paketissa. Oon ihan rättipoikkipuhki! Aloitettiin hommat sen verran reteesti, että tehtiin eilen lapiohommia semmoset kahdeksan tuntia ja sen päälle heitin olkapää- ja vatsatreenin salilla. Tänään jatkettiin pihassa duunia ja sen lisäksi on tehty jäätävät ruokaostokset, uitu, grillattu ja hengailtu ulkona. Kello on nyt 20.10 ja oon ihan valmis petiin :D

Fiilis on ollut jotenkin vapaa nyt jo muutaman viikon. Tieto alkavasta kesälomasta on saanut hellittämään vähän ja kaikki on tuntunut jotenkin iisimmältä. Migreeni on loistanut poissaolollaan nyt useampina päivinä ja se toki tuo ihan uudenlaista virtaa. Normaali arki on mulle aika kovaa koulua. Duuni on fyysisesti raskasta ja arjen kuviot kuormittaa yliajattelijaa psyykkisestikin aikalailla. Usein ressailen viikonlopun aikana tekemättä jääneitä juttuja ja pelkään jo etukäteen vähäunisia öitä. Vähemmälläkin ressaamisella toki ihan varmasti selviäisi, mutta minkäpäs sitä koira karvoilleen voi.

Keväästä iso osa meni migreenihuuruissa ja siinä olotilassa ei meinaa pystyä mihinkään. Oon puskenut vaan pakolliset hommat eteenpäin ja tuskaillut tahmeaa oloa. Viime viikot on virtaa riittänyt ja se tuntuu uskomattomalta pitkän tarpomisen jälkeen. Ihanaa!! Tuntuu siltä, että tahtois tehdä kaiken kerralla. Fiksata pihahommat kuntoon (ja siis.. mähän inhoan pihahommia), siivota kodinhoitohuone, varata kirpparipöytä, lähteä kesälomareissuun, tavata kavereita, olla vaan rauhassa kotona, pestä ikkunat ja pari(kymmentä) muuta juttua. Ei muuta, kuin malttia ny vaan. Kyllähän mä tässä vielä ehdin.

Huomenna on firman kesäjuhlat ja meillä on mysteeripuuhaa iltapäivällä. Mä en pidä tilanteista, joissa oon pihalla kuin lumiukko ja vähän tiukkaa tässä tekee odotella huomista. Pelkään, että joudun tehdä jotain, missä oon todella huono ja se ei oo hääviä silloin, kun kokee muutenkin kaiken aikaa olevansa jotenkin riittämätön. Tosi mahtavaa on kuitenkin se, että meille on tänäkin kesänä järkätty koko päivä ohjelmaa ja yhdessä tekemistä, joten koitan tässä kertoilla itselleni semmosella kauhunsekaisella rauhoittavalla äänellä, että kyllä sä muija pärjäät! :D

Hyvää viikoloppua!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3