keskiviikko 29. joulukuuta 2021

Päiväjärjestys

Koululaisten loma on ollut aika makoisa tänä jouluna. On herkuteltu ties millä. Tämän kaakaon mini teki kylmään maitoon ja totesi: "Ei tää kermavaahto kyllä tässä kylmässä kaakaossa niin hyvääkään oo." Ehkä niitä hyviä juttuja on kuitenkin tosiaan ollut ihan riittävästi :D Kirjoittaja on ainakin tippunut jo kärryiltä, montako joulutorttua tai maustekakun palaa on tullut syötyä. Ja onko tuon niin väliäkään. Siinä mielessä ihan hyvä, että joulun pyhät oli lyhyet tänä vuonna.

Flunssa alkaa hellittää, vaikka nokka on vielä vähän nuhainen. Eilen olin vielä kotona ja voi jeeZUS, miten tylsä päivä mulla oli. Olin suunnitellut, että otan ihan iisisti ja istun sohvalla koko päivän, mutta sen sijaan sain hermoromahduksen tytöille heti aamusta (aiheesta) ja loppupäivän olin ihan hiton kypsänä, supertylsistynyt ja koko ajan oli jotenkin huono omatunto kipeänä olosta. Niin ärsyttävää!

No joo, eiköhän tässä ala hommat taas helpottaa, kun pääsen normaaliin päiväjärjestykseen ja vähän ihmisten ilmoille. Jumppaa olis huomenna ja pitääkin nyt tämän päivän aikana arvioida, onko aiheellista lähteä ohjaamaan. Tällä kertaa en kyllä lähde puolikuntoisena, vaan maltan odottaa kunnes oon oikeasti terve. Menee sitten ens vuosi ehkä paremmin putkeen, kun hoitaa tämän vuoden kunnialla pakettiin.

Kolme päivää tätä vuotta jäljellä. Miten outoa. Kohta on 2022. Nämä "koronavuodet" on menneet vielä edeltäjiään nopeammin. Moni kyllä sanoo, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä nopeammin menee. Onko tää nyt siis vanhuutta vai koronaa? :D

Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3