lauantai 18. joulukuuta 2021

Just saying

  • Housut, joissa ei oo taskuja, on ihan hiton ärsyttäviä. Samoin pampulat, jotka on liian löysiä.
  • Oon ollut lasten syntymän jälkeen tasan yhden yön yksin kotona. Kakstoistavee täyttää ihan kohta kolmetoista. Huhhuh!
  • En oo koskaan joutunut soittaa ambulanssia. Tulipalon takia oon soittanut 112, mutta meillä kukaan ei oo koskaan tarvinnut ambulanssia, onneksi.
  • Pidän kylmästä enemmän, kuin lämpimästä. Pidän talvesta, mutta tottakai kesässäkin on omat ihanat juttunsa.
  • Inhoan maissia. Sen haju on tosi ällöttävä.
  • Mulla on ollut lapsena koiran lisäksi lemmikkinä tanssihiiriä. Niiden piti olla kaksi tyttöä. Ne ei olleet kaksi tyttöä. Meillä oli loppuviimein aika paljon tanssihiiriä. Parikymppisenä mulla ja mister A:lla oli pupu nimeltään Emmi. Hän oli aika ärtsy tapaus, joka paukutti jalkaa sohvan alla.
  • Tykkään olla nelikymppinen paljon mielummin, kuin parikymppinen. 
  • Oon niin ylpeä meidän lapsista. Mun mielestäni tytöt on aivan huikeita; reippaita, fiksuja ja järkeviä.
  • Mitä vanhemmaksi tuun, sitä vähemmän jaksan nysvätä kaikenlaista. Ei huvita kaiken aikaa laitella uusia sohvatyynyjä tai tehdä ite joka ikistä jouluruokaa.
  • Mun suosikki joulupöydässä on sillit ja keitetyt kananmunat. Muuten en pidä raa'asta kalasta enkä syö esim. graavilohta. Silleistä en yleensä ota niitä, jotka on kirkkaassa liemessä. Mutsi tekee maailman parasta silliä, jonka resepti on mysteeri. Siinä on keltainen kastike, joka ei kuitenkaan ole sinappia.
Eipä muuta kuulkaa tälle päivälle.
Mukavaa viikonloppua!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3