lauantai 26. syyskuuta 2020

Uho

Mun rakas syksyni on ihan oikeasti täällä! Näistä kuvista värien vaihtumista ei näy, koska ne on otettu jo muutama viikko sitten, mutta tänä aamuna oli niin ihanaa istua sohvalla ja kuunnella sateen ropinaa, kun ikkunan takana puut loisti keltaisena. 

Mister A on ollut poissa kuvioista suurimman osan ajasta viime päivinä. Mun hermojani on koeteltu välillä urakalla, koska tytöillä on joku ihme takkuamisvaihe ja ne kinastelee keskenään kaiken aikaa. Ja mini vie nyt just jotenkin niiiiin paljon tilaa, huomiota ja energiaa. Koko ajan pitäis äitin olla pelaamassa, leikkimässä ja katsomassa joka ikistä temppua. Aivan kuin se pitäis jotenkin normaalia kovempaa meteliäkin kaiken aikaa. Ehkä mä vain kuvittelen. Tai ehkä en. Ainakin se puhua papattaa ihan koko ajan. I-H-A-N koko ajan.

Tuntuu vähän hämärältä, että nämä fiilikset nostaa nyt päätään. Silloin, kun tytöt oli pienempiä, mietin tottakai useinkin, että vois lyödä vastamelukuulokkeet päähän ettei kukaan huutaisi äitiä hetkeen. Useampaan vuoteen ei oo kuitenkaan enää oikein usein tuntunut siltä. Varmaan sitä on itsellä ollut voimavarat viime vuodet paremmassa kunnossa niin on jaksanut paremmin olla koko ajan pelaamassa, leikkimässä ja katsomassa niitä joka ikistä temppua. Huuuh! Nyt meinaa tehdä vähän tiukkaa.

Mun niin pitäis mennä nyt hetkeksi johonkin ihan itekseni. Aivan, kuin olisin sanonut tämän aikaisemminkin. Mutta mihin ihmeeseen menisin? Meidän talokin on niin pieni, ettei täälläkään pääse mihinkään omaan rauhaan. Päätin, että haluan Vuokattiin mun 40-vee synttäreiksi mister A:n kanssa ja pelkään, että se setti kaatuu Koronan takia. Mietin toki tarkkaan, haluanko kuitenkaan jättää tyttöjä pois matkasta. Vaikka ne kuinka papattais koko ajan. Isänsä papattaa melkein yhtä paljon :D Mister A ei oo oikein innostunut koko hommasta. Se ei tykkäis nyt reissata. Sekin muuten ärsyttää mua... että se ei oo lähdössä ihan riemusta kiljuen, vaikka mua nyt pitäis niin juhlia. Kun kerta mulla on nyt niin kaaaauhean raskasta hei! Alkaa muuten olla jo ihan sopivan pituinen lista kasassa asioista, jotka on ärsyttäneet mua viime viikkoina ja kuukausina.

Niin nyt oon uhoa täynnä hei :D :D :D
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3