torstai 19. marraskuuta 2020

Timanttitortut


Ootteko syöneet jo joulutorttuja? Me ollaan niitä tehty kyllä jo parikin kertaa. En muuten kevään aikana kerännyt "koronakiloja", mutta jotenkin tää syksy stresseineen tuntuu nyt vähän eri meiningiltä. Täytyy koittaa ruveta laskemaan, montakos niitä joulutorttuja nyt menikään. No joo, oikeasti tehdään niitä aina sen verran kerralla ettei oo mahdollisuuttaa mihinkään ihan övereihin, koska muhun kyllä joulutorttuja mahtuu jos niitä on hollilla :D

Tänä vuonna ei yhtään ressaa se, miten sitä joulua viettäisi. Muistan, että viime vuonna olin jotenkin etukäteen vähän ärsyyntynyt, kun en oikein tiennyt, minä päivänä puuhaisi mitäkin. Ei meillä nytkään kovin paljoa suunnitelmia oo valmiina, mutta eikö se tässä mene omalla painollaan. Toivon, että mutsi, anoppi ja mister A:n sisko tulee meille kahville jouluaattona jossain vaiheessa. Syödään varmaan viime vuoden tapaan jouluruoka omalla porukalla kotona ja mennään vähän pienemmän kaavan kautta. Mulla on vapaata joulun ja uuden vuoden välillä, koska oon tehnyt ylitöitä. Saapa nähdä saanko aikani kulumaan :D

Joulutorttujen kivoin muoto on muuten mun mielestä timantti.

Sannis


4 kommenttia:

  1. Kauniita torttuja! Vielä en oo leiponu torttuja enkä pipareitakaan!

    💖 https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, joulua vietetään, mutta pienesti. Ei tuu ahdistavia övereitä suuntaan tai toiseen :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit <3