torstai 27. helmikuuta 2020

Vapaat


Eilen oli öbaut sama fiilis, kuin näillä kukilla. Vähän nuupahtanut. Viikonloppu oli vauhdikas ja alkuviikosta jumppailin kuusi eri tuntia. Oon odottanut tätä hiihtolomaviikon loppua, koska tänään ja huomenna mulla on vapaata. Töissä alkoi flunssa jyllätä ja siellä on nyt parikin ohjaajaa poissa. Ressailen tässä nyt sitten, kuinka kaikki hoituu ja pitäiskö mun perua vapaapäivät.

Ehkä en nyt peru kuitenkaan. Oon mennyt kovaa koko alkuvuoden ja tiukkoja viikkoja on töissä edessäkin. Ehkä on parempi pitää vapaapäivät sovitusti ja olla sitten taas täydessä iskussa ensi viikolla. Niin hieno sää näyttää olevan ulkona, että saattaa sisätreeneissä olla aika hiljaistakin. Ja toki hiihtoloma vaikuttaa aina säästä huolimatta, kun jengi on reissussa ja lomilla.

******

Ei muuten päästy viime viikonloppuna sinne Muumimaailmaan. Niin kova tuuli ja sade oli Turun suunnalla, että ei vaan viitsitty lähteä. Keli oli niin surkea, että mietin onko koko puistoa avattukaan. Käytiin Turun SuperParkissa ja se oli aivan kiva vaihtoehto. Ikeassa tehtiin pikarundi ja haettiin muutama ostoslistalla ollut juttu. Kaikenkaikkiaan aika nopsa retki ja vähän jäi ne muumit harmittamaan.

Tähän loppuviikkoon kyselin tyttöjen toivepuuhia eikä mitään kovin suurta ilmaantunut. Mummun luona meni yksi yö aiemmin viikolla ja mumman luo aikovat huomenna. Sunnuntaina ykstoistavee viettää kaverisynttäreitään naapurin Lotan kanssa tallilla heppapuuhissa. Minä ja mister A aiotaan käydä treenaamassa ja ehkä jossain ulkona syömässä. Mulla on myös hieroja varattuna, koska superkireät pohkeet. Nyt lähdetään ulkoilemaan. Tytöt lupas ottaa luistimet mukaan. Aivan ihanaa olla kotimaisemissa vapaalla.

Mukavaa loppuviikkoa!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3