lauantai 25. helmikuuta 2017

Inside my brain



Mun viikkoni puhelimen kuvien mukaan näyttää tältä.

| Valoa oli tällä viikolla ihanasti useampana päivänä. | Aamiaista syötiin alkuviikosta bossin luona palaverin merkeissä. | Legot siivotaan harjalla ja kihvelillä. | Neljävee teki itselleen vähän erikoisemman löhöpaikan. | Evästehdas on ollut käynnissä. |

**********

Mini sai flunssan ja sitä ollaan koitettu parannella. Välillä on hoitanut isi ja välillä äiti. Välillä hälytettiin mummukin apuihin, että saatiin jumpat rullaamaan niinkuin pitää. Itelläkään ei oo ihan normaali olotila. Veto on pois ja lihaksia kolottaa kummallisesti, vaikka takana on normitreenit eikä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Kunpa nyt ei flunssa kiertäisi meitä kaikkia läpi. Hyvin ollaankin taas säästytty. Monilla on nyt ollut pitkiä sairastelukierteitä ja semmoset ei kyllä sovi mun psyykeelle ollenkaan.

**********

Tiedättekö semmoiset ihmiset, joista kaikki tuntuu pitävän, mutta sinä näet jotain, mitä muut ei näe? Mulle kävi niin, että selvisi, että minä olin oikeassa. Nyt sisäinen skorpionini on myrkyttänyt mun mieltäni jo jonkin aikaa ja saanut mut ajattelemaan asiaa aina silloin tällöin. Mitä väliä? Miksi mun pitää miettiä jotain puolituttua ihmistä, joka ei ole niin mukava? Kyseessä ei ole ihminen, jonka kanssa mun pitäisi olla edes ikinä tekemisissä, mutta jotenkin kuitenkin se asia tulee mieleen aina välillä. Mun on hyvin vaikea kestää maailman epäreiluuksia ja ihmisiä, jotka naureskelee toisille selän takana. Tekis mieli huutaa ääneen, että hahhaaaa, minäpä olin oikeassa..ettekö te muutkin nyt jo näe?! Ja tekis mieli marssia sen tyypin eteen ja kysyä, että milläs oikeudella sitä toisille naureskellaan. Huuuuh, vaiennan skorpionini ja unohdan koko jutun. Ihmiset on varmaan veemäisiä, koska niillä on itsellä paha olla. Ja joo, olipa ihan hirveän irrallinen ajatus, mutta oli ny pakko vaan päästä johonkin sanomaan edes jotain :D

Mulla olis muutenkin nyt niiiin paljon postattavaa. Kuvia löytyy ja ajatuksia sitäkin enemmän. Blogi onkin päivittynyt huimaa vauhtia jo pitkän aikaa. Puolisen vuotta on tänne tullut jo jaariteltua. Jonkin verran porukkaakin tuntuu olevan siellä ruudun toisella puolella. Nice! Kiva, että ootte löytäneet tänne!
**********

Matkakuume on yli kova nyt just. En osaa päättää mihin haluaisin. Johonkin lämpimään ja hinta mielellään alle tuhat egeä koko porukalta. Vielä ei oo sattunut sopivaa reissua löytymään ;D ;D Mister A:lla vaihtui työnantaja ja lomat paloi sen siliän tien, joten kovin pitkistä reissuista ei tarvi tänä vuonna haaveilla. 2018 loppukeväästä/alkukesästä merkkasin kalenteriin Kanadan reissun. Sitä onkin vasta parikymmentä vuotta tässä suunniteltu ja nyt ei kyllä enää siirretä. Selvisin Floridan lennoista, niin nythän ton pitäisi olla piece of nakki! Vaatii jäätävää säästökuuria. Oon laitellut ennen ulkona syömiseen menneet rahat matkasäästötilille ja kyllähän siitä pikkuhiljaa kertyy.

**********

Klo on 7.33. Ihan vielä ei oo nyt muuta tälle päivälle :D
Mukavaa viikonloppua!
Sannis

10 kommenttia:

  1. Mä roikun täällä ainakin mukana! Keep going! Hei miten Budapest kesällä tai Barcelona? ekassa en oo koskaan käynyt mutta muut on kehuneet..itsekin haaveilen pääseväni sinne. Lennot on edulliset samoin majoitus vaikka air b and b kautta. Ja ruoka on tosi halpaa! Ja kesällä piisaa lämpöä. Barcelonassa käytiin 2015 ja iso peukku sille! ihana paikka ja lentoja saa sinnekin huokeasti ( Norwegian) . Ja Espanjassa on kans huokeampi hintataso!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Budapest ja Barcelona molemmat listalla. Espanjassa oon kyllä käynyt, mutta en Barcelonassa ja Unkarissa en koskaan. Yli vaikea päättää, mihin haluais, kun haluais joka paikkaan :D

      Poista
  2. Teettekö kotimaan reissua tänä kesänä? Junalla jonnekin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Junalla ei taideta ny ihan just mennä :D Kotimaakohteeksi valikoitui tänä vuonna Savonlinna. Tytöt odottaa jo innoissaan.

      Poista
  3. Mä kirjotan blogia Espanjan Torreviejasta. Käydään sielä vähintään kerran vuodessa ja oon sielä asunutkin. Meillä perheessä lapset 3v, 9v, 11v ja odottavat kuin kuuta nousevaa aina pääsevänsä sinne. Otetaan lennot erikseen ja vuokrataan asunto. Voin vinkata enemmän jos kiinnostaa ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinhän se olikin. Oon siellä blogissa joskus käynytkin kurkkimassa. Torreviejassa en ookaan koskaan käynyt. Missäs päin Espanjaa se on?

      Poista
    2. Se on Costa Blancalla,Itä/Kaakkois-Espanjassa :) Suosittelen kyllä ja kun ottaa auton alle niin saa ajella ihan minne vaan lähistölle ihailemaan. Torrevieja on WHO:n mukaan maailman ilmastoltaan tervellisimpiä ympäristöjä. Lennot esim. Norwegian Airlinesilta Alicanteen :)

      Poista
    3. Kiitos! Pitääpä perehtyä vähän tarkemmin!

      Poista
  4. Espanjasta Benalmadena on meidän perheen suosikki, lennot Malagaan tonnin luokkaa nelihenkiseltä porukalta ja kivoja majoitusvaihtoehtoja. Budapest myös on aivan ihana, lennot Ryanairilla tosi edulliset ja muutenkin edullinen hintataso. Praha ja Gdansk on meidän listalla seuraavina - kaunista, edullista ja suht lyhyet lennot:)

    Taitaa olla meidän erityisherkkien ominaisuus nähdä ihmisissä jotain, mitä muut ei näe. Mulla on käynyt useasti niin, että on vain sellainen selittämätön tunne jostain tyypistä ja jotenkin näen toisen eleistä ja olemuksesta paljon piilotettua. Vaikea selittää, mutta ymmärrät varmaan :D Aika ärsyttävää ja kuluttavaakin, kun pitää niin aina tulkita muita ihmisiä.. Ja mut ainakin tää tekee välillä turhan tietoiseksi itsestäni ja vähän epävarmaksi.

    -Suski

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Benalmadenassa on nyt muutamakin tuttu käynyt viime aikoina ja tykännyt kovasti. Budapest ja Praha meilläkin listalla. Niin vaikea päättää mihin sitä lähtisi ja koska. Liikaa vaihtoehtoja :D

      Oi toi on niin just tuttua.. aina pitää miettiä, mitä siellä pinnan alla on. Ja kyllä, aiheuttaa epävarmuutta ja monesti mä myös vaivaudun tosi helposti tiettyjen ihmisten seurassa.

      Suski, kiitos kun oot siellä <3

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3