keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Notkahdus (#vähemmänpullaa)


On se pulla kuulkaa ihmeellinen asia. Vaikka kuinka ököttäis, niin lisää vaan pitäis saada. Huhhuh! #vähemmänpullaa - haaste on kestänyt pikkusen vajaa kaksi kuukautta ja nyt meni ekaa kertaa vähän överiksi. Viikonloppuna piti synttärikahvitella kahtena päivänä ja molemmilla kerroilla olis voinut jättää sen toisen kakkupalan ottamatta. Olis myös voinut jättää ne kaksi pikkupullaa päiväkahvin kanssa syömättä. Onneks oli jumppaa, niin helpotti vähän. Mister A kyllä meinas, että lähentelee krapulaa ne olot voileipä- ja täytekakun jälkeen. Huh! :D Sunnuntai-iltana mua ällötti kaikki syöty makea, mutta silti kiersin ja kaarsin keittiössä, kun olis vielä pitänyt muka saada jotain. Ihme hommaa!

Vielä oli nyt sitte muka maanantaina pakko saada kahvin kanssa pipari. MUTTA! Otin yhden! Jos viikonloppu olikin #enemmänpullaa, niin mehän ei kerrasta lannistuta. Tällä hetkellä ei motivaatio tunnu olevan ihan parhaimmassa terässä, mutta notkahduksethan kuuluu asiaan ja elämään. Nyt sitte taas vähemmän pullaa mulle, kiitos!

Sannis



4 kommenttia:

  1. Mulle tulee pelkästä pullan ajattelusta niin paha olo, ettei mitään määrää :). Jauhot + hiiva + sokeri + maito (tuleeko pullaan maitoa?) on mulle niin tappava yhdistelmä, että pelkkä näkeminen ahistaa (olen sanonutkin kaikill, että jos haluavat eliminoida mut pois päiviltä, niin kantsii syöttää mulle pulla). Mutta voileipäkakkuöverit kävis kyllä oikeinkin helposti. Ei mitään ongelmaa.

    Hienot kuvat taas! Näitä kattelee niin ilokseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli ainaskin mun pulliin maitoa viikonloppuna :D Nyt ei taas tarvi hetkeen pullaa leipoa. Se on sitä paitsi aikamoisen vaivalloista.

      Poista
  2. Mitä jos oisit allerginen pullille? Mitä söisit/tekisit?
    Ajatusleikkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisinkin! Noeikai :D Oikeestihan se ei oo just pulla, mikä tässä pitää vähentyä, vaan ihan kaikki herkut. Yritin vaan olla hauska, kun keksi haasteelle nimen.
      Pullan tilalle laitetaan ny hetken taas hedelmiä, oltiin ny sitte allergisia tai ei :)

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3