torstai 16. helmikuuta 2017

Couple


Facebook bjuudaa aina noita muistoja vuosien varrelta ja voi että, ne on kivoja. Tänään sieltä löytyi tämmönen pariskunta-juttu. Vastasin kysymyksiin vuonna 2009. Odotin Annukkaa ja asuttiin Laihialla. Nyt oli pakko laittaa muutamaan kohtaan lisäkommentti :D

♥ Mitkä ovat toiset nimenne? 
Tuulikki ja Jaakko

♥ Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Ihan pian 4v...Whaaat? Tuntuu et se oli ihan just kun kanneltiin tavaroita osoitteesta toiseen MUUTAMAAN otteeseen :)
2017: No nyt sittekö 12 vuotta?!

♥ Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Emmätiärä..ei meillä ollu mitään "alaksmunkaa-juttuja"..öö..ehkä muutaman päivän tunnettiin ja sit alettiin jo hengata yhdessä..

♥ Kuka pyysi ketä ulos?
Vaikea sanoa..Mä ehkä kutsuin itse itseni ekaa kertaa Akin auton kyytiin ja siitä baariin, ujo tyttö kun olen :) Ihan oikeille treffeille tais pyytää Aki tai sit se saattoi olla myös Jarkko :D Oltiin siis vähän niinku tuplatreffeillä matkassa, mä, Aki, Marjo ja Jarkko..mun ja Akin treffit sujui pikkusen paremmin kun Marjon ja Jarkon <3

♥ Kuinka vanhoja olette?
28 ja 25

2017: 36 ja 33

♥ Kumman sisaruksia näette/näitte enemmän?
Aki näkee Mimmiä usein..mun siskoja nähdään vähemmän, kun osa niistä on niin kaukana :( 

2017: Mimmi, mister A:n sisko asuu toki nyt jo omillaan eikä enään aivan viikottain nähdä, mutta useammin kuitenkin edelleen, kuin mun siskoja, jotka asuu aina vaan kaukana.

♥ Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ens viikolla toivottavasti :) 

2017: Kertaa kolme. Se "ensiviikkoinen" täyttää ensi viikolla kahdeksan.

♥ Entä lemmikkejä?
Ihmejänis-Emmi ja aina Onni in memoriam! 

2017: Ei ole eikä ihan just tulekaan.

♥ Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
No kun Aki ei osaa aina lukea mun ajatuksia..Hyvin se kyllä yrittää, mut ei kaikki voi kaikkea aina osata :)

♥ Kävittekö samaa koulua?
Noup.

♥ Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Noup.

♥ Kumpi on älykkäämpi?
Riippuu vähän..mulla parempi yleissivistys ja nopeampi järjenjuoksu..tajuan jonkin asian heti tai en ollenkaan mutta Akilla taas paremmin hanskassa käytännön asiat ja esim. tietynlainen matikka ja se jaksaa pohtia ja miettiä asioita joita ei heti hokaa. 

2017: Aina vaan pitää paikkansa. Mä oon hätänen ja mister A tuumaa. Mulla on esim. parempi tunneäly, mutta mister A on huippuhyvä älyämään kaikki teknisiä hommeleita.

♥ Kumpi on herkempi?
Minä..

♥ Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Kaikki laadukkaat roskaruokapaikat :) Useimmiten kyllä haetaan kotiin pitsaa, hampurilaista tms. ja syödään samalla ku katotaan jotain tv-sarjadvd:tä. 

2017: Nykyään käydään syömässä yli vähän.

♥ Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
London baby! Kesällä babyn kans Kreikkaan..jänskää! 

2017: Ameriikka!

♥ Kummalla on hullummat eksät?
No nyt ei oo epäilystäkään..AKILLA!!!
2017: Tämä tilanne ei ole muuttunut :D

♥ Kummalla on pahempi temperamentti?
Toisella meistä..ja se ei muuten oo Aki!

♥ Kumpi laittaa ruoan?
Yleensä meitsi..Aki tulee sopivasti siinä kohdassa auttamaan kun kaikki on jo valmista :) Mut Akikin laittaa ruokaa mulle ku tuun esim. töistä. Ja aamulla se keittää mulle puuroa! 

2017: Nykyään keitellään kyllä puuroja tosi harvoin.

♥ Kumpi on sosiaalisempi?
Yllättäen molemmat..Aki on isommassa porukassa huomattavasti hiljaisempi mut jaksaa jutella esim. naapureiden kanssa pihalla. Mä taas, as you know, olen kaveriporukassa aina äänessä. Äiti sanoi, et me (mä ja äiti) vain esitetään sosiaalisia ja kivoja, mut Aki oikeasti on :) 

2017: Mister A ei ole isossakaan porukassa hiljainen :D

♥ Kumpi on siisteysintoilija?
Mä haluan et on siistiä..Akille riittäis vähempikin :)

♥ Kumpi on itsepäisempi?
Taas toinen meistä..ja sekään ei oo Aki. Mut ei se anna laittaa meidän lapselle nimeksi Leo, jos se on poika. Eli on asioita joissa Akikaan ei anna periksi, vaikka aika paljon se kyllä parka joutuu varmaan mun kanssa myöntymään :)

♥ Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Aki, vaikka mulla on isompi maha :D

♥ Kumpi herää aikaisemmin?
Työaamuina Aki nousee klo 4..yäk! Vapaapäivinä minä! 

2017: Nykyään ei onneksi tarvi herätä enää töiden takia neljältä. Huuuuh!

♥ Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Erotiikkamessuilla Vaasassa..ai miten niin vähän vaivautunu fiilis ekatreffeillä kattella jotain strippareita ja dildoesittelyjä?!? Nää oli ne ihmeen tuplatreffit..

♥ Kummalla on suurempi perhe?
Mulla

♥ Saatko usein kukkia?
Säännöllisesti..nyt on kyllä muuten menny vähän pidempi väli..hmm...

2017: Nyt on mennyt kyllä toooooosi pitkä väli ;D



Semmosta! Napatkaahan kysymykset matkaan... blogiin tai Facebookiin.
Sannis

2 kommenttia:

Kiitos, kun kommentoit <3