lauantai 18. helmikuuta 2017

Krookus


No päivää! Ilmeisesti tämä klo neljän paikkeilla herääminen on nykyään mun normaali vuorokausirytmini, joten eipä siinä sitte kummempia. Täällä sitä vain bloggaillaan ja ihmetellään. Tällä kertaa kello on 6.03 ja tässä on nyt keritty jo vähän krookuskuvia fiksailla koneelle. Olihan nuo nyt krookuksia hei?!

Ostin kesällä uuden kameran ja mulla ja Sonylla on ollut vähän alkukankeuksia. Aloin jo olla sitä mieltä, että vaihto digijärkkäriin oli huge mistake, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa aueta. Halusin pienemmän kameran, koska kuljetan sitä paljon mukana ja kotona se lojuu aina pitkin pöytiä. Kokoon oon ollut tyytyväinen, muuten on ollut vähän räpiköimistä, mutta ehkä me Sonyn kanssa vielä päästään yhteisymmärrykseen.

Niin, että krookuksia. Prismasta toki. Ihania! Ihan on nyt kevät mielessä jo, kun aamut alkaa olla valoisia ja aurinko paistoi eilenkin niin mahtavasti. Eikä mulla muuten mitään asiaa oo. Mutta kun valokuvausharjoitusten tuotoksena on näitä kaikenmoisia kuvia, niin jotain jaarittelua aina niiden kans kuiteskin :D

Hyvää viikonloppua!
Sannis

2 kommenttia:

  1. Voi miten nätit krookukset <3 Ja kauniita kuvia! Ite olen laiska kameran kuljettaja nykyään, on melkonen möhkäle toi meitin Nikon järkkäri. Minijärkkä olis kiva! Tosi paljon tulee napsittua kännykällä. :P Saako minijärkkäriin miten noita putkia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä noihin tuntuu aika paljon löytyvän. Mä ostin heti kättelyssä 50mm 1.8. Se oli melkein ainut putki, mitä Canonissakaan käytin. Toki Canoniin se maksoi 50 egeä ja Sonyyn 300€. Auts!

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3