lauantai 25. huhtikuuta 2020

Parempi


Tämä viikko on ollut hyvä. Oon onnistunut ottamaan iisimmin enkä oo stressannut niin paljoa.  Päivät on sujunut mukavasti ja nukuin jopa yhden yön heräämättä kertaakaan. Vain toki yhden, mutta parina muunakin yönä oon kuitenkin nukkunut viiteen saakka ennen ekaa herätystä. Viisi on paaljon parempi, kuin kolme.

Töissä uudet kuviot ja niiden toteutustavat alkaa olla aika hyvin hanskassa. Se vähentää mun stressiä huomattavasti. Lomautustunteja ei oo tälle viikolle paljoa kertynyt ja ihan ookoo niin. Himassa on kaaos, mutta ehkä senkin ehtii jossain vaiheessa hoitaa. Nyt ei ainakaan tarvi pelätä, että mister A kutsuu jonkun naapureista ex tempore kylään :D

Keskellä viikkoa otettiin jopa niin rennosti, että jätettiin yhtenä päivänä läksyt illaksi ja lähdettiin aamusta retkelle. Nyt vasta tajusin, että niinpä.. voihan se iskäkin joskus niissä läksyissä auttaa sitten, kun on päässyt töistä, kun tytöillä ei oo määrättyjä aikoja koulun puolesta aamuisin. Taidetaan muillakin viikoilla ottaa yksi tommonen päivä :) Toki joka aamu ulkoillaan ennen kouluhommia, mutta olihan ihanaa, kun saatiin olla rauhassa ja pidempään. 

Treenejä on kertynyt tälle viikolle tähän mennessä parin jumpan, parin huoltavan harjoituksen, yhden hölkkäsetin, yhden hiitin ja useamman pyörälenkin verran. Tytötkin on useampana päivänä reippailleet mua pyörällä vastaan töihin mister A:n kanssa. Migreeni on vaivaillut parina päivänä tiukan, mutta onneksi vähän lyhyemmän kohtauksen verran ja toissailtana kehitin ilmeisesti itselleni jonkin allergiareaktion ulkoilun jälkeen. Sen seurauksena olin eilisen aivan tööt. Nokka vuoti ihan kunnolla koko päivän, aivastelin ja silmät tuntui ärsyttäviltä. Allergiaexpertti Mister A bjuudasi mulle kaiken maailman allergialääkkeet ja tänään on parempi, mutta tuntuu ihmeellisen tukkoiselta. Mitä hitsiä? En tokikaan normaalisti oo millekään allerginen, mutta ei kai nyt flunssa voi näin nopsasti edellisen jälkeen tulla? No joo, voihan se, mutta ei nyt sovi mulle.

Mukavaa viikonloppua!
Näyttäis aurinko paistavan.
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3