tiistai 11. huhtikuuta 2017

Lastenhuone IRL


Vaikka mä mitä laittaisin seinille ja tasoille, niin ekaluokkalainen se kyllä sisustaa just oman makunsa mukaan :D Kun ny vähän edes sais tilaa tohon koulupöydälle läksyjä varten, niin sais muuten olla niinku neiti tykkää. Ja siis, tässähän mä oon just raivannu lattian näkyviin. Onneks tytöillä on nykyään sen verran vähän tavaraa, että siivoaminen ei oo enää niin jäätävä rasti.

Mites teidän muiden lastenhuoneet?
Semmosia, kuin sisustuslehdissä ja blogeissa (muissa siis, kuin tässä)?


Mukavaa tiistaita ja kansainvälistä sisarustenpäivää! Instasta löytyy matskua mun elämäni siskoista.
Sannis

6 kommenttia:

  1. Neidin huone on juuri sen näköinen, kyllä neiti itse sen sisustaa, ja toisaalta hyvä niin, että hänen itsensä tärkeät asiat on esillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, samaa mä ajattelen.. että olkoot asujansa näkönen, ku ei ny ihan sikolätti oo :D

      Poista
  2. Mun tytöistä toinen oli himosiisti ja toinen boheemi, joka huomas kun olin salaa imuroinut sen huoneessa. Maton karvat kuulemma oudosti pörhöllään :D
    Nykyään molemmat siistejä ja kodit kauniita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, maton karvat ei sais kyllä pörhöttää :D :D
      Mä muistan, ku tappelin aina pikkusysterin kanssa. Se oli niin sotkunen ja mä oliisn halunnut siivota. Yhteinen huone toki. Argh!
      Nykyään mä ahdistun sotkusta, mutta en osaa pitää koko ajan sitä siisteyttä, niin joudun siivota ihan koko ajan.

      Poista
  3. Oikein mukavan ja leikittävän oloinen lastenhuone.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit <3