maanantai 11. syyskuuta 2017

Flunssa


Voi yök, mikä päivä! Karsea flunssa iski yhtäkkiä ihan puskista sunnuntaina ja tänään oon ollut pois pelistä. Koko päivän oon maannut samassa sohvan nurkassa ja olo on karsea. Mä inhoan tällaista venymistä ja vanumista. Semmonen semiflunssa vielä menee, jossa jaksaa laittaa pyykkiä koneeseen ja tyhjätä tiskikonetta, mutta tämmönen, joka kaataa totaalisesti makuuasentoon ei oo mun juttu. Oon nyt jo ihan valmis koko rätätautiin. Nokka ja silmät vuotaa ihan koko ajan ja pää on niinku Haminan kaupunki. Yök! En sitä paitsi edes halua ajatella meidän just alkanutta syysaikataulua töissä ja mun uusia kivoja jumppia, jotka nyt missaan. Prkl!

No, ainakaan tämän hetkisen olon perusteella ei tunnu huomiselle tulevan helpotusta, mutta saa sii nyt. Pari tuttua varoitteli, että vähintään viikko menee. Toivottavasti ei. Joka tapauksessa, näen lisää valituspostauksia lähitulevaisuudessa :)

Ootteko säästyneet vielä syysflunssilta?
Sannis

2 kommenttia:

  1. Meillä säästyttiin flunssalta pitkän aikaa. Nyt se myös sitten jostain iski meidänkin talouteen. Pitäisi jotain lääkkeitä tilata kotiin, kaapit ovat melko tyhjät ja nyt ei tässä kunnossa voi apteekkiin lähteä. Toivottavasti sinulla ei kauaa flunssa kytenyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi flunssat!! Tämän syksyn taudit on kyllä jotenkin tosi ärtsyjä. Meille iski korona jo kolmannen kerran. Vaan muutama viikko ehdittiin kaikki olla terveinä ja nyt mennään taas uutta kierrosta. Tällä hetkellä vain yksi potilas ja toivon kyllä todellakin, ettei tartu muille.

      Toivottavasti sielläkin jo paremmalla mallilla! Tsemppiä <3

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3