keskiviikko 20. syyskuuta 2017

Flea find


Meidän elämässä tulee säännöllisin väliajoin semmosia surkeiden sattumusten sarjoja. Niinkuin varmaan kaikilla muillakin. Esim. junalla matkustaminen on meille ihan oma lukunsa ja sitten on nämä, kun kaikki hämärät jutut tapahtuu kerralla. Niinkuin nytkin. Me aletaan olla jo ihan kuuluisia näistä meidän seteistä, kun kaikki mikä voi mennä pieleen tai hajalle, menee pieleen tai hajalle yhdellä kertaa (tähän se hymiö, jolla on kädet kasvojen edessä ja se joka itkee naurusta).

Mister A:n autossa oli renkaissa jotain vikaa. Mun auton renkaiden aurauskulma oli ihan miten sattuu ja vein sen suunnattavaksi, kuten oon jo maininnutkin. Samana päivänä, kun sain autoni takasin, hajosi pesukone. Siitä muuten hajosi moottori, ei mikään poistoputki tms. Pakko hommata siis uusi. Eilen mietin, mitäköhän seuraavaksi sattuu ja kun duunissa pari asiakasta tuli kertomaan, että joku on kolhinut parkkipaikalla mun autoani, eipä tullut kovin suurena yllätyksenä. Mister A oli ihan hiilenä, mutta meikämuikkeli siinä vaan repeili, että no YLLÄTYS :D

Ennen kaikkia näitä rahanmenoja tein pienet kirppukaupat ja ostin vitosella pienen kahviastiaston, joka on mun mielestä ihan hitsin söpö. Sitä mä nyt tässä tsiigailen ja odotan, poksahtaako seuraavaksi läppäri mun käsiin vai kenties puhelin. Tai voishan se olla tiskikonekin. No, pääasia että henkilövahingoilta säästytään.

Miten teidän muiden viikko rullaa?
Minä alan olla jo hysteerisessä hihitysmoodissa eikä oo vasta kuin keskiviikko.
Sannis

4 kommenttia:

  1. On kyllä söpöt astiat. Mutta mä tarvin mun kahville kunnon mukin. Toki voisi santsatakin. Eikä se kahvi oo kovin terveellistäkään, joten joskus olisi syytä juoda vaan tuollainen söpö kupillinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon kans tottunu kyllä juomaan vähän isommasta. Toki, juon yleensä vain puolet ja loput jää :D

      Poista
  2. Tulee mummola mieleen :) söpöt!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit <3