torstai 25. heinäkuuta 2019

Svedjehamn


Käytiin viime viikon sunnuntaina mister A:n kanssa kahdestaan Svedjehamnissa. Halusin käydä syömässä Salterietissa, koska ei oo koskaan siellä syöty. On se vähän nuhjuinen. Mietin siinä istuessa, että jos se olis mun, laittaisin sitä vähän. Pyyhkisin hämähäkinseitit aamuisin pois kaiteista ja fiksaisin tiskiä jotenkin houkuttelevammaksi. Ihan ookoo burgeri, mutta nelisen kymppiä yhteensä kahdelta. En tiedä oliko sen arvoinen. Mulla oli toki migreeni, joten kaikki oli senkin takia vähän nihkeää.

On se kyllä ihmeellistä, kun saa asua veden äärellä. Ei sitä nuorempana osannut arvostaa. En voisi kuvitellakaan, että asuisin jossain, missä vettä ei ole lähellä. Mister A tahtois veneen. Mä oon pitänyt venettä ihan turhana hankintana, mutta enää en tiedä. Olis ihana ajella KalaJannelle ja Ukkokarille. Ja mökille. Ja mihin tahansa. Varmaan siitä olis kaikki aina rikki ja koko ajan pitäis ostaa jotain veneen osaa :D


Ja muuten kyllä.. olotila rauhoittui heti, kun pidin pari jumppaa. On se ihmeellistä. Täyttääkö se jonkun mun perustarpeen vai mitä ihmettä? Onko se niin iso osa mua, että tuntuu kuin jotain puuttuisi? En tiedä, mutta jännä huomata. Tommin syntymäpäivä lähestyy. Nyt alkaa fiilikset olla sitte sen mukaiset. Herkillä mennään.
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3