keskiviikko 18. huhtikuuta 2018

Keskiviikko


Kevät on selkeästi täällä! Aurinko paistaa ennen kasia aamulla ja eilen lähdin matkaan jo pelkällä trikoojakulla ja takki jäi naulakkoon roikkumaan. Takapihalla on kuitenkin niin paljon lunta, että mietin sulaako se juhannukseenkaan mennessä :) Niin, juhannus. Pari kuukautta ja siellä jo ollaan. Ensin vappu, toivottavasti Espoon reissu, firman kesäjuhlat ja ties mitä muuta kivaa.

Mulla on hyvä fiilis. Ei ahdista. Joskus ahdisti jatkuvasti. Paljon. Niin paljon, että välillä mietin, kuinka siitä selvisin ja minkälainen oon silloin ollut. Monen vuoden unettomuus on takana päin ja nykyään nukun yöni hyvin. Energiatasot on nousseet joku miljoona astetta. Sitkeästi oon koittanut lisätä ulkoilua ja huoltavaa liikuntaa arkeen sekä tasata turhaa, liian raskasta kuormitusta. Oon yrittänyt pitää huolen siitä, että ravintoa tulee riittävästi ja herkkuja riittävän vähän. Kroppa alkaa vihdoin, pitkän odotuksen jälkeen vastata. Varovasti alan toivoa, että se alkaa palautua vuosien stressistä. Hyvin varovasti. Nyt ei auta hötkyillä yhtään tai mennään samaan seinään pää edellä, kuin ennenkin.

Eilen lähdettiin kuudelta aamulla ja tultiin ysiltä illalla. Tänään avataan meidän uusin laajennus duunissa. Seitsemän vuoden aikana ollaan laajennettu jo monta kertaa. Oon ylpeä, että pystytään tarjota meidän asiakkaille niin mahtavia juttuja. Keskellä viikkoa mennään taas jo. Se tarkoittaa sitä, että on Core/Kehonhuolto klo 11. Nyt matkaan!

Hyvää keskiviikkoa!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3