tiistai 12. helmikuuta 2019

Valentine's


Ystävänpäiväviikko on aluillaan! Me ei olla jotenkin päästy Ystävänpäivän viettämisen makuun sillain suuremmin oikein koskaan... että onko se niinkun ystävien juttu vai onko se jenkkityyliin mun ja mister A:n deittipäivä? Suomessa se on kyllä mun mielestä enemmän ihan oikeasti ystävänpäivä, mutta silti on nyt vähän jotenkin epäselvää, että mikä homma.. :D

Oikeesti, tämmöset päivät on aivan ihania.. Ei oo pakko keksiä mitään ihmeellistä, mutta jos haluaa/jaksaa/viitsii voi vähän juhlistaa keskellä arjen kiemuroita. Itse oon sitä mieltä, että ystävänpäivät, joulut ja synttäritkin näin aikuisiällä ei velvoita mihinkään tai vaadi mitään sen kummempaa jos tuntuu, että just siinä kohdassa ei energia riitä. Onnentoivotukset piisaa hyvin eikä kenenkään tarvitsisi tuntea olevansa velvoitettu muistamaan toista lahjalla tms. Ei edes siinä tapauksessa, vaikka se toinen muistaisi. Jokainen voi mennä oman fiiliksen mukaan eikä joka vuosi tarvi tosiaankaan olla samanlainen. Toisena vuonna voi ehdottomasti ottaa iisimmin ja sitten taas toisena järkätä vaikka kunnon tsembalot jos hutsittaa.

Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Että vaikka toinen muistaisi, ei sen toisen tarvi tuntea huonoa omatuntoa. Viime vuonna ystävänpäivänä me ei taidettu viedä kenellekään mitään tai juhlistaa juuri millään lailla. Itse sain kyllä ihanan ystävänpäiväpussukan. Tänä vuonna mua huvitti jo muutama päivä ennen varsinaista päivää ripotella duunissa suklaasydämiä ja tuoksukynttilöitä. Tämä postauskin tulee jo ennen ystävänpäivää, koska sitte torstaina mua ei välttämättä enää huvita :D

Että hyvää ystävänpäivää sitte vaan kuulkaa jo vähän etukäteen!
Sannis

4 kommenttia:

  1. No ei muuta kuule kuin Hyvää Ystävänpäivää sullekin sitten vaan :).

    Toi postin mukana tullut kortti oli mun mielestä nätti ja tekstikin yleispätevän kiva. Tää ns. ystävänpäivä sinällään ei mua niin nappaa, koska tuntuu jotenkin sellaselta vähän väkisin keksityltä ja mulle liiaksi sydämenmuotoiselta ja vaaleanpunaiselta. Just vähän sellaselta "mikä homma"-päivältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kivat noi kortit. Mä vein tosiaan jo maanantaina työkamuille pienet jutut ja sunnuntaiksi sovittiin tässä brunssia kamujen kanssa. Eli ei niinku mitenkään ainakaan sinä oikeana päivänä voi juhlistaa :D :D

      Poista
  2. Hyvin kirjoitettu! :)
    Mä aina vähän dissaan näitä kalenteri-juhlia. Miksi juhlitaan ystävänpäivää yhtenä päivänä vuodessa kun minun mielestäni ystävyyttä kuuluu juhlia joka päivä. Kuinka kiva on saada vaikka syyskuussa ystävältä muistaminen ja kiitokset ystävyydestä. Sama pätee minun mielestäni niin äitien- kuin isänpäiväänkin. Mä taidankin lähettää iskälle ylläripylläri muistamisen ja kerron kuinka ihanaa on että hän on juuri mun iskä! <3 Saatko punaisesta langastani kiinni?
    Onhan se tietty hauska antaa heinäkuussa joululahja vaikka siskolle, mutta miksipä ei voisi antaa? :D
    Anyway, hyvää ystävänpäivää Sannis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes, ymmärrän sun pointin. Joskus nämä kalenteripäivät tuo vähän ressiäkin. Ei kyllä ystävänpäivä, mutta esim. isänpäivä ja äitienpäivä, kun tuntuu että pitäis just sitä yhtenä päivänä ehtiä käymään kaikkien mummujen ja pappojen ja isien ja äitien luona, vaikka tosiaan..muut päivät vuodessa on ihan yhtä lailla hyviä siihen hommaan :)

      Hyvää ystävänpäivää!

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3