sunnuntai 28. toukokuuta 2017

Extempore

Huhhuijjakkaa, minkälaiset viikot takana. Ensin oli niin hemmetin raskasta sairasteluiden kanssa. Sitten leijuin ja olin liekeissä jumpista ja vahvistuneesta olosta. Vedin täysillä pohjamudista pilviin asti. Taas. Siinä mä olen tosi hyvä. Menee niin hitsin kovaa tunteisiin aina kaikki. Hyvässä ja pahassa. Se on aina täysillä tai ei mitään. Ja se on usein aika väsyttävää. Tällä(kin) kertaa, kun tuli väsy, tuli Tommia kova ikävä ja sekös se vasta tunteisiin meneekin.

Ekaluokkalainen oli jo alkuviikosta pyytänyt, josko pääsisi mummun luo yökylään. Mummulle se passas ja tais tulla meille kaikille pieni pesäero nyt tarpeeseen, kun ollaan nysvätty neljän seinän sisällä paljon viime aikoina. Tytöt lähti mummulle ja minä ja mister A lähdettiin extempore roadtripille vähän nollaamaan tilannetta.

Insta-seuraajat tietääkin, että heitettiin lenkki Naantalin ja Turun kautta Raision Ikeaan. Oli aika rentoa ja kiva fiilis. Mun ja mister A:n pitäis useammin muistaa tehdä asioita kahdestaan. Turun Centro-hotelli oli hyvä ja aamiainen täys kymppi. Käytiin illalla jopa drinksuilla kauppatorin laidalla ja Ikeassa saatiin kulumaan taas useampi tunti. Naantalin dinner-paikassa oli kivoja harmaita vilttejä :)


Sunnuntai-iltaa! Jotenkin ihan kivaa, että on vähän harmaata ja sateista!
Niin, ja iso kiitos kaikille, jotka kommentoi edellistä postausta <3
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3