perjantai 24. syyskuuta 2021

Viikonloppu


Perjantai ja aina vaan hyydyttää. Mistä hitosta tätä väsyä riittää? No, mitäpä noita liikaa miettimään.. koitan tässä nyt otella iisisti vaan, niin kai se jossain kohdassa on pakko hellittää. Kuvat on otettu muutama viikko sitten, kun käytiin kävelyllä rannassa: Joku oli asetellut sienet ja pihlajanmarjat mulle valmiiksi kiven päälle kuvattavaksi. Mini nappasi sitten kuvan kuvaajasta. Nyt ei enää ilman takkia tarkene. Eilen koirapuistoreissulla haikailin vähän jo pitkän toppiksen perään, kun tuuli niin hitsisti. Oikein koiranomistajan suosikkisää nyt. Rapaa ja märkiä tassunjälkiä joka paikassa.

Tälle viikonlopulle on suunnitelmissa yhdet 40-vee synttärit ja sunnuntaina käydään varmasti Saimin pentutreffeillä. Salitreeni pitäis kans sovittaa johonkin. Järkevintä se olis ollut hoitaa tänään, mutta kun ei nyt yhtään huvittanut. Ehkä mister A lähtee mun mukaan huomenna aamusta. Ei se vaan oo kyllä mun juttu toi sali, vaikka kuinka yritän. Koitan käydä kuitenkin vähän heiluttelemassa silloin, kun ei oo jumppaa niin paljon.

Oon vähän lamaantunut jotenkin. Jotenkin on vähän tylsää. Välillä on muka kauhea kiire ja sitten on taas tylsää. Kylppärirempan takia raha-asiat on sillä mallilla ettei tarvi oikein suurista puuhista haaveillakaan ja sekin on nuivaa. Vähän se stressaakin. Tällä(kin) viikolla oon saanut musiikista taas jotenkin ihan tosi isoja fiiliksiä. Helposti itkettää, mutta sillain hyvällä tavalla. Oon myös löytänyt itseni tanssimasta monta kertaa. Töissäkin ehdotin, että pidetäänkö pienet tanssibileet ennen palaveria. Mun työkaverit on parhaita just siks, että tommoseen ehdotukseen ne on heti, että tottakai eikä kukaan pidä yhtään outona :D Rakastan musiikkia ja tanssia, mutta huomaan, että tanssiminen vähenee koko ajan, kun vuodet vierii. Tuleekohan sitä vanhaksi vai eikö vaan oo fiilistä?!

Mister A on tänään vielä normaalia myöhempään töissä. Kakstoistavee lähti kaverinsa kanssa ulkoiluttamaan Saimia ja kaverin koiraa. Mini skoottailee kamunsa kanssa ulkona. Luulen, että ite otan kameran esiin ja keksin jotain kuvattavaa.

Mukavaa viikonloppua!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3