torstai 19. tammikuuta 2017

#meandmyhubby



Tiedättekö mikä on parasta mun aamuissa?

Se, että mister A lataa aina kahvinkeittimen valmiiksi. Se menee seiskaksi töihin ja yleensä sen lähdön aiheuttama ulko-oven kolahdus on mulle merkki nousta ylös. Joka kerta ilahdun yhtä paljon, kun hiippailen keittiöön ja huomaan, että se on taas muistanut ladata moccamasterin.

En tiedä oonko koskaan muistanut kertoa sille, että tämä pieni juttu tekee mut hyvinkin onnelliseksi. En oo varma. Mutta toki sitten taas sen muistin hyvinkin kertoa, että ilmoitan sen johonkin himohamstraaja-ohjelmaan. Satuin meinaan käymään meidän autotallissa ekaa kertaa mooooooneen kuukauteen ja siellä oli ihan vähän paljon tavaraa. Taidanpa laittaa viestiä nyt ihan heti ettei unohdu. :D

Mikä on parasta teidän aamuissa?
Sannis

8 kommenttia:

  1. Meillä on sama, ja välillä ihmettelen, että miks se sen muistaa/jaksaa laittaa?! Täytyy sanoa, että itse en muistaisi tehdä. Tuntuu kivalta. Pitää kyllä tosiaan muistaa sanoa. Ne on niitä arkipäivän juttuja, joilla se välittäminen näkyy, vaikka muuten perusjörrikkänä sitä sanallista versiota samasta asiasta ei välttämättä niin paljon saakaan. Itse osoitan mielelläni ruualla ja herkuilla samaa asiaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans fiksaan noita ruokahommia.. tuntuu, että niillä saa kivasti ilahdutettua koko tätä meidän porukkaa :)

      Poista
  2. Tää ei nyt liity aamuun, mutta vähän vastaava, mun mielestä kiva ele on se, että aina kun meen töistä kotiin, mies tulee eteiseen vastaan. Ihan sama, mitä on ollut tekemässä, mutta jättää sen aina kesken, kun tuun. (Menee itse aikaisemmin töihin ja pääsee kansa aikasemmin, joten on yleensä aina kotona, kun tuun).

    Aamuissa parasta on ehkä se, että herätään/lähdetään kaikki eri aikaan. Ei tartte puhua kenellekään mitään, koska haluan aamulla olla ihan vaan hiljaa ekan tunnin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana tuo sun ukkosi <3

      Mä kans tykkään aamulla herätä ekana, että saa hetken olla ihan hiljaa :)

      Poista
  3. En oo yhtään aamuihminen, mutta energiaa täynnä oleva ja hymyilevä 1-vuotias on ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tenavat on kyllä söpöjä aamuisin. En käsitä miten ne herää aivan yli pirteenä ja on niiiiiin virtaa täynnä.

      Poista
  4. Se on mun päivän ainut hetki yksin. Välillä herään arkisin jo klo 5 tai viikonloppuisinkin klo 6 että saan olla yksi. Ja mä oon aamuihminen ja tykkään aamuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans herään mielummin vähän aikaisemmin, että saan juoda hetken kahvia ihan vaan minäitte. Ennen illat oli mun lempihetkiä, nykyään aamut.

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3