maanantai 24. lokakuuta 2016

Cosy

 

Viikonloppu vierähti taas tosta noin vain. Sunnuntai-aamuna napsittiin perhekuvia ja sain sen reilun puolen tunnin happihyppelyn, jota kaipasin. Ei auttanut flunssaan raitis ilma ei ja loppupäivän olin ihan katkipoikkipuhki. Oon hiihdellyt täällä villasukissa, neuletakissa ja tukka pystyssä pitkin kämppää. Nokka vuotaa ja päätä särkee, mutta kuumetta ei oo. Onneksi on semmonen työ, että pystyy vähän säädellä systeemeitä. Ei siis jumppaa tänään mulle, mutta muut hommat luulen, että pystyn fiksailla.

Jotenkin on nyt kotona semmonen kodikas fiilis. Vaikka onkin sekasotkua. Meillä ei oikeesti oo juuri koskaan siistiä, vaikka siivoan kaiken aikaa. Meistä kukaan ei osaa laittaa tavaroita paikoilleen. A-tiimi on ihan katastrofi sen suhteen, mutta kyllä mä itsekin kerään kaiken maailman roinaa keittiön työtasoille ja makkariin. Silti, nyt just on ihan hyvä. Tumma sininen on nyt mun juttu.

Uusi viikko. Ihan jees!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3